Wednesday, April 12, 2017

#7 END of WINTER!

Hello all!

Grechuta :"Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty"!
Ostatnio przybyło mi całkiem sporo zdjęć z sesji, które zrobiła mi moja koleżanka Natalia :* :)
Mogliście już cześć zdjęć zobaczyć na moim instagramie .Jeszcze tyle zdjęć to ja nie miałam :D 
Jest ich tak dużo, że aż trudno wybrać które to by wstawić na fb czy insta :D
Przynajmniej teraz mam w czym wybierać, aby dodać coś na bloga bo ostatnie czasy wgl nie miałam na to czasu. 
No dobra ja tu gadu gadu, a przecież wielkimi krokami zbliżają się ŚWIĘTA WIELKANOCNE!
Życzę wszystkim zdrowych, pogodnych Świąt no i oczywiście smacznego Jajka :D



#1 SESJA STYCZEŃ:














2 comments:

Dziękuje was za każde miłe słowo ♥
Obraźliwych komentarzy nie przyjmuje !
Na pytania, odpowiadam u mnie :)