Sunday, March 20, 2016

KONCERT HONORATY SKARBEK

Cześć,
Dzisiaj chciałam wam pokazać zdjęcia oraz filmik z koncertu Honoraty Skarbek, który odbył się w sierpniu 2015r w Żninie. W tym czasie blog miałam wstrzymany, więc pokaże wam go teraz :)
Koncert odbył się z radiem Rmffm Za jeden uśmiech :) Był konkurs w którym można było wygrać jej płytę "PUZZLE", ale musiałaś/eś odpowiedzieć na pare pytań odnośnie Honoraty. W połowie koncertu wybrała dwie osoby, w której znalazłam się ja i razem z nią mieliśmy zaśpiewać  na scenie piosenkę pt. "Nie powiem jak", fajne przeżycie gdyż nigdy nie byłam na scenie z jakąkolwiek gwiazdą. No i oczywiście również dostałyśmy płytę. Moim zdaniem koncert można zaliczyć na plus! :)

KONCERT ZA JEDEN UŚMIECH RMFFM HONORATA SKARBEK

1 comment:

Dziękuje was za każde miłe słowo ♥
Obraźliwych komentarzy nie przyjmuje !
Na pytania, odpowiadam u mnie :)