Saturday, March 8, 2014

FrontRowShop - stylish

Cześć, dziś przedstawię wam stylizacje z bluzką ze sklepu Frontrowshop, która przyszła do mnie dwa tygodnie temu oraz koszulą w kratę, którą kupiłam w jednym ze sklepów u mnie w mieście. W paczce również znajdowały się skarpetki i biała bluza.Co do materiału jest naprawdę świetny oraz wygodny. A pro po naszego święta Chciałam życzyć wszystkim Kobietom wszystkiego naj, abyście czuły się wyjątkowo w tym szczególnym dniu ;)
Stylizacja bardziej na sportowo :)
Fanpage | Instagam | Ask

 Kurtka - Allegro | Koszula - Miejski sklep | bluzka - FrontRowShop | spodnie - sh | buty -Vans | okulary - Choies | pierścionek - Allegro | zegarek - Od kuzynki


9 comments:

  1. ślicznie wyglądasz
    http://indiesan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za życzenia! :D <3

    ReplyDelete
  3. Osobiście również uwielbiam rzeczy z frontrowshop bo są naprawdę swietnej jakości :) Koszulka ma genialny motyw :)

    ReplyDelete
  4. Parka ma fantastyczny kolor!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  5. Kraaata ! Świetnie CI pasuje :)

    ReplyDelete

Dziękuje was za każde miłe słowo ♥
Obraźliwych komentarzy nie przyjmuje !
Na pytania, odpowiadam u mnie :)