Tuesday, June 4, 2013

Facebook - fanpage - Romwe :)

Hej, dzisiejszy post jest krótszy niż zazwyczaj, ponieważ chciałam wam ogłosić że zrobiłam nowy FANPAGE :)
PS/ Na fanpage'u będę pisać różne informacje, które nie będą pokazywane na blogu np. takie jak konkurs Oasap.

LUBIE TO | LUBIE TO | LUBIE TO 

PS 2/ Romwe ma kolejną akcję :

 Ponad 1000 style z do 70% off
Trwa :06/01/2013~06/07/2013

Więcej informacji:
http://www.romwe.com/Mid-season-Sale-c-213.html?haibao1

Jak np :
ZAPRASZAM DO SKLEPU ROMWE :)

8 comments:

  1. Super ubrania ;-) może poobserwujemy fanpage z naszych prywatnych kont na facebooku? :) A może też obserwacja blogów? Daj znać ;-* Zapraszam do mnie na nowy post :)

    http://mowminessa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wyniki z Oasap już były? Strasznie długo ich nie ma...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie było, coś długo do mnie piszą :(

      Delete
    2. Prawdopodobnie się nie odbędzie - u innej dziewczyny też było mniej niż 50 zgłoszeń (chyba 24) i napisali jej, że się nie odbędzie niestety :(

      Delete
  3. uweielbiam sklep Romwe, zajrze dzisiaj do niego :)
    pozdrawiam i zapraszam

    ReplyDelete

Dziękuje was za każde miłe słowo ♥
Obraźliwych komentarzy nie przyjmuje !
Na pytania, odpowiadam u mnie :)