Friday, May 24, 2013

Nowe okulary + Rzeczy z romwe :)

Hej, dziś przyszły moje nowe okulary z Choies  ( lenonki ) są bardzo fajne.Polecam :)
PS/ OSTATNI DZIEŃ - KONKURS



I jak wam się podobają ?

JESTEM TUTAJ :

 KLIK KLIK KLIK KLIK 

                                                                                                                                                                        

Następna sprawa jest taka, że chciałam wam pokazać ciuchy ze sklepu Romwe, które mi się spodobały :)
Mają tam bardzo ciekawe rzeczy jak np. biżuteria, legginsy, bluzki oraz inne ;)
Sami zobaczcie :)

Bluzki / koszule :





Dżinsy/ Szorty :











Legginsy :







Biżuteria : 






Więcej zobaczycie na ROMWE :)

5 comments:

Dziękuje was za każde miłe słowo ♥
Obraźliwych komentarzy nie przyjmuje !
Na pytania, odpowiadam u mnie :)