Sunday, May 26, 2013

Nowa Sukienka - Stylizacja :)

Cześć, wczoraj miały być wyniki konkursu, ale musiałam się firmie Oasap zapytać czy konkurs się odbędzie, ponieważ jest mniej niż 50 komentarzy :( .I teraz muszę czekać na ich odpowiedz czy się zgodzą czy nie. A tak po za tym wczoraj zakupiłam sobie w Ravennie (miejskim sklepie)  dwie ,,fajne''  sukienki :) Jedną mam na sobie. 

JESTEM TUTAJ :









Okulary - choies | bransoletka - wholesale-orders | pierścionek - Oasap | Kurtka - wholesale-dress (siostry) | sukienka - raven (miejski sklep ) | Buty - DeeZee

6 comments:

  1. świetna kurtka ;)
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Śliczna stylizacja, i przepieknie wyglądasz w niej! Sukieneczke kurteczka buty normalnie bosko, a i ta biżuteria *.* wszystko genialne ; )) pozdrawiam ; *

    ReplyDelete
  3. Stylizacja bardzo fajna :) sukienka i kurtka jest genialna :) Zapraszam i do mnie! Czekam na Twoją opinię :* a może poobserwujemy? Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja. Zmieniłabym tylko te białe sznurówki w butach, bo nie prezentują się za dobrze :)

    ReplyDelete

Dziękuje was za każde miłe słowo ♥
Obraźliwych komentarzy nie przyjmuje !
Na pytania, odpowiadam u mnie :)