Tuesday, May 14, 2013

Konkurs - OASAP GIVEAWAY

Hej, dziś mam dla was pierwszy konkurs razem z Oasap, w którym jest do wygrania kilka ciekawych rzeczy ze sklepu Oasap :)


Zasady :

1.Musisz zaobserwować mojego bloga.
2. Zarejestruj się na stronie OASAP .
3. Polub  FACEBOOK  
4. W komentarzu podaj imię oraz adres e-mail.


Konkurs trwa od dziś 14.05 do 24.05. do północy :)

Zwycięzce wybieram ja ;) 

PS/ Jeżeli chcesz wygrać musisz wykonać wszystkie podpunkty.

Osoba, która wygra będzie mogła wybrać jedną z ośmiu rzeczy :

POWODZENIA :)

21 comments:

  1. Maja maja10126@o2.pl

    ReplyDelete
  2. Asia
    joannasstyle86@gmail.com

    Zapraszam również do mnie na ten sam konkurs:)
    http://joannas-secret.blogspot.com.es/2013/05/giveawaysorteorozdanie-oasapcom.html

    ReplyDelete
  3. urszula
    ulunia24@buziaczek.pl

    ReplyDelete
  4. Joanna Sz.
    asiek1989-16@tlen.pl
    Obserwuję jako: Inżynieria Biomedyczna

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Dziękuje was za każde miłe słowo ♥
Obraźliwych komentarzy nie przyjmuje !
Na pytania, odpowiadam u mnie :)